Quality Policy
We turn creativity into real business value
Quality Policy
Αποτελεί πολιτική και στόχο της AppArt A.E. να παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες σταθερής ποιότητας, όπως αυτή διασφαλίζεται με την εφαρμογή ενός Συνολικού Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά το πρότυπο ISO 9001:2015.
H πολιτική ποιότητας της AppArt A.E. έχει δημιουργηθεί με βασικό στόχο την ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας, σε κάθε στάδιο συναλλαγής που τους φέρνει σε άμεση επαφή με τους ανθρώπους και τις διαδικασίες της. Είναι προσανατολισμένη στην εξασφάλιση της συνεχούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, μέσω του συνεχώς εξελισσόμενου ανθρώπινου δυναμικού της, διασφαλίζοντας έτσι την αδιάλειπτη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της εταιρείας, παρακολουθώντας με προσοχή τις διαμορφούμενες ανάγκες αυτών και προσπαθώντας να προβλέψει μελλοντικές τους επιθυμίες.
Παράλληλα η εταιρεία ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους της, που καθιστούν εφικτή την παρουσία της και υλοποιούν το όραμα και τους σκοπούς της. Για το λόγο αυτό οι διαδικασίες που τους αφορούν, έχουν σχεδιαστεί με πρωταρχικό στόχο την εύρυθμη λειτουργία των σχέσεων και την σωστή κατανομή των διαδικασιών, ώστε και οι άνθρωποι να έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται αρμονικά και τα έργα να υλοποιούνται αποτελεσματικά.
Το όραμα της εταιρείας δομείται σε δυο αλληλένδετους άξονες, τους πελάτες της και τους ανθρώπους της. Αφενός επιθυμεί να καθιερωθεί ως μια καινοτόμος εταιρεία στους τομείς της ειδίκευσης της προσφέροντας άρτιες λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών και στην επιθυμία τους για ουσιαστική διαφοροποίηση. Αφετέρου επιθυμεί να καθιερωθεί ως μια εταιρεία που στέκεται δίπλα στους ανθρώπους της σε όλα τα στάδια της εταιρικής κουλτούρας, λόγω της πεποίθησης ότι η εταιρεία είναι τελικά οι άνθρωποί της.
Για το σκοπό αυτό η AppArtΑ.Ε. δεσμεύεται για την εφαρμογή και συνεχή βελτίωση του Συστήματος Ποιότητας κατά ISO 9001:2015, το οποίο έχει πλήρως εναρμονίσει με τους στόχους της.
Στην AppArt η έννοια της ποιότητας περιελαμβάνει:
1. τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με στόχο την πλήρη ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών,
2. τον ταχύ και αποτελεσματικό χειρισμό πιθανών προβλημάτων των πελατών,
3. την πρόβλεψη και πρόληψη πιθανών δυσλειτουργιών των παρεχόμενων υπηρεσιών και πιθανών προβλημάτων των πελατών,
4. την εκπαίδευση των ανθρώπων της εταιρείας ώστε να εξασφαλίζεται υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας,
5. την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων είτε ως ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών είτε ως προληπτική πρόταση πριν καν δημιουργηθεί η ανάγκη στον πελάτη,
6. τον διαρκή εκσυγχρονισμό με αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει η τεχνολογία ,
7. την διεύρυνση των πωλήσεων, είτε αφορά σε διεύρυνση αγορών, είτε πελατών σε υπάρχουσες αγορές, είτε λύσεων σε υπάρχοντες πελάτες,
8. την συμμόρφωση προς τους νόμους και τους κανονισμούς,
9. την πιστή εφαρμογή του παρόντος Συστήματος Ποιότητας κατά ISO 9001:2015 με συνεχή προσαρμογή του στις συνεχώς διαμορφούμενες συνθήκες καθώς στόχος της AppArt είναι να μην είναι ποτέ και σε τίποτα στάσιμη.
Η Διοίκηση διασφαλίζει ότι η πολιτική για την ποιότητα επανεξετάζεται ως προς την καταλληλότητά της και τροποποιείται όπου κρίνεται απαραίτητα.
Για την παρακολούθηση των Αντικειμενικών Στόχων ποιότητας ορίζονται οι Δείκτες που παρακολουθούνται από τον Υπεύθυνο Ποιότητας.
Ολα τα μέλη της εταιρείας είναι ενήμερα για τις διαδικασίες που τα αφορούν προκειμένου να είναι σε θέση να τις εφαρμόζουν, συντελλώντας με τον τρόπο αυτό στην εύρυθμη λειτουργία της. Οποιαδήποτε αλλαγή στις διαδικασίες κοινοποιείται προκειμένου τα εμπλεκόμενα μέλη να μπορέσουν να ενημερωθούν για τις εν λόγω αλλαγές και να μπορέσουν να προσαρμόσουν τη δραστηριότητά τους.
Όλες οι προσπάθειες των ανθρώπων της AppArt έχουν σαν στόχο τη δημιουργία μιας εταιρείας πρότυπο τόσο ως προς την αντιμετώπιση των πελατών της όσο και σε ό,τι αφορά τη διάδραση των ανθρώπων της.